Przychodzę bez scrapów. U rodziny nie mam jak scrapować. A tak bardzo za tym tęsknię. Agatka sie śmiała, że na przymusowym odwyku jestem. Ha ha, nikomu tego nie życzę. :)
Tak w ostatni dzień w roku chciałam napisać, że to koniec. Tak licze na to, że koniec problemów, koniec braków weny czy wątpliwości. Za to jednocześnie jest to dla mnie wielki początek, wielka niewiadoma, ale i radość. Niesamowita radość. W ciągu ostatnich dni do swojego CT przyjeły mnie SM-Kalina, Em-ka i Darhena.
To moje pierwsze publiczne podziękowania. A mam za co dziękować! Dziekuję więc, że mogę z Wami współpracowaćże dałyście mi tą szansę. Nie mogę się już doczekać aż będę mogła stworzyć coś z Waszych pieknych zestawów. Moje marzenia zaczynają się spełniać.
Do tego Lily Designs podarowała mi bon na wszystkie swoje zestawy. Dziękuję :* Będę z nich obficie korzystać ;)
I życzę Wam wszystkimż Wasze marzenia spełniały się w tym nowym 2009 roku.