Po krótkiej przerwie znowu wracam do scrapowania. Ostatnio przez te wszystkie wydarzenia kompletnie nie miałam humoru i nawet nie otwierałam PSP. Ale jednak postanowiłam nie poddawać się złemu nastawieniu i ponownie zabrałam się do tego, co kocham.

W końcu nie mogą pójść na marne te wszystkie pieniądze, które wydaję na dodatki...

Zaczęłam od RAKa dla Agatki. Zestaw "When september ends" by Lotta Designs poszedł na pierwszy ogień. Piękny zestaw!!



Kolejnym scrapem był również RAK. Tym razem dla Lidki ;)

credits:
"Dream about winter" by Natali
"Playing with overlays vol.1" by Natali
"Pegasus" by Martencja

I coś dla mojej Gabrysi ;) Ten scrap od razu spodobał się na DST

i już widnieje na blogu Galery Standouts.
Z czego bardzo się cieszę i bardzo jestem dumna ;)

credits:
Jofia Devoe - "Dream Whispers"
Natali- "Playing with overlays vol. 1"
Natali- "Dream about winter"


A jutro swoje 3-cie urodziny obchodzi Maja-córeczka Żaby.
Majeczko życzymy Ci wszystkiego, co najlepsze!
A to taki skromny prezent od nas

z pięknego zestawu Martencji "Pegasus"


To na tyle koniec.