Pierwsze scrapy jakie wykonałam po tej długiej przerwie były dla Darheny.
Ciężko mi szło niestety, muszę stwierdzić, że wyszłam z wprawy.
Jednak z każdym kolejnym chyba szło mi coraz lepiej.
No i muszę Was uprzedzić- uwaga wysyp!
Nie mogłam się dokleić od Corela ;D


RAK dla Agatki
credits: "Happy Birthday Sweetie" by Darhena
Dostępny w Digitalarts Cafe oraz na Groovy Scraps


RAK dla JJ w podziękowaniu za cudowny prezent ;)

credits: "Pretty Pink" by Lily Designs
Dostepny w After Five Designs


A chwile potem dostałam śliczny zestaw od Darheny.
Z wielką przyjemnością z niego tworzyłam ;)
"Sparcling Christmas" by Darhena
dostępny tylko na Digitalarts Cafe


RAK dla Kariny

RAK dla Żaby
RAK dla Oli- koleżanki ze Smyków
A na ten na koniec:
credits:
"Frozen Silence" by Em-Ka
Dostępny na
Scrap Bird Elemeny Papery
oraz na Moo Two Designs Elementy Papiery


No i teraz w weekend przerwa i od poniedziałku kolejne szaleństwo ;)