Jak to sie mówi- Święta, święta i po świętach. Zdecydowanie za szybko już po. Tyle pysznego jedzenia, cudownej atmosfery. Ach rewelacja. Kocham to. Przed Świętami nie zdążyłam opublikowac mojej ostatniej pracy. Dostałam w prezencie od Lily Designs bon na Jej produkty. Strasznie za to dziękuję. miałam wielki dylemat, który zestaw wybrać. Jednak zdecydowałam się na mroźną i zimną Snow Queen. Nie miałam za bardzo kiedy przysiąśc do tego zestawu na dłużej. Ale zrobiłam coś na szybko ;) Jeszcze raz bardzo dziekuję :*
credits: "Snow Queen" by Lily Designs
Obecnie nie ma mnie w domu, więc nie moge przysiąść przy komputerze i popracować z moimi nowymi dodatkami. Nie mode przelać "na papier" moich uczuć i przeżyć.
Ach jak strasznie mi z tym źle.
Siedzę tlyko na forach i podziwiam prace innych dziewczyn.
Juz sie nie mogę doczekać do spotkania z moim kochanym komputerkiem ;)