Zacznę od zestawu "Frozen Silence" by Em-Ka.
Dostępny jest na ScrapBird Papiery Elementy
Oraz na Moo Two Designs Papiery Elementy



Na nim skończyłam ostatniego posta. Cudny zestaw. Odkąd zobaczyłam pierwsze prace wykonane z tego zestawu- zapragnęłam go mieć.
A teraz wydaje mi się, że chyba nie spełniłam jego oczekiwań. Jednak pokażę co mi z niego wyszło ;)
RAK dla Gosia_S

RAK dla Dity

Dostałam również cudne zestawy zrobione przez SM_Kalina Designs
Od razu więc się za nie wzięłam.
na pierwszy ogień poszedł zestaw
"Winter Time" dostępny na Studio Style Designs


RAK dla SM_Kalina

RAK dla Żaby
Niestety będę musiała trochę przystopować ze scrapami.
Ach strasznie mi z tym ciężko. Ale niestety zbliża się sesja,
za tydzień pierwszy egzamin i czas zacząć się uczyć.
Bądźcie więc wyrozumiali,
a jak mimo wszystko za dużo będę scrapować to proszę upomnijcie mnie ;)