Powracam. Z hukiem czy bez, ale jestem.
Ostatnie dni ciężkie trochę dla mnie były, dużo się wydarzyło,
więc i scrapy takie dziwne z lekka mi wyszły :/
A troche się ich nabierało.

Na początek piekny collab "Achy Breaky Heart" z Scrap N Tag
z udziałem PST
i jednocześnie RAK dla Beloved_girl































































credits: ACHY BREAKY HEART
february collab of SNT designers available at
www.scrap-n-tag.com (FREE with purchase usd 10 and more)




Kolejnym zestawem jest cudny "Black Tucan" by Jolqa
dostępny na Scrap Bird
































































credits:
"Black tucan" by
Jolqa
Available at scrapbird.com
photo by
Ania_725


A teraz piękny "Simplicity" by Diamante
dostępny na Diamante Designs Boutique












































































































































credits:

"Sipmlicity" by Diamante
"That sparcle set 2" by
Diamante
"Inked frames" by Lori Wiley
Available at
loriwileydesigns.com
"Playing with word art" by Natali

photo by Violett



Kolejnym zestawem jest "Lissom" by PST
Dostępny jest na SNT i PBP

BOSKI ZESTAW!!


















































credits: "Lissom" by PST
photo by
JJ


Kolejny... ehh jeszcze troche ich bedzie...



























credits: "Summer breeze" by Tiramisu
photo by
Violett



A ten z pieknego estawu Darheny, który już wcześniej prezentowałam.
Tym razem w mixie :)



















































credits: "Do you love me" by
Darhena
dostępny na Digital-Arts Cafe i Groovy Scraps
"Pure nature" by Bluebell
WA "Summer breeze" by Tiramisu



Strasznie spodobał mi się scrap Violett























postanowiłam więc zrobic lifta.
Wiem, że dużo mu brakuje do ideału, ale cóż, ciągle się uczę...


































credits: "Lossom" by
PST
dostepny na SNT i PBP

"Coup de foudre" by Joey

Kolejnym zestawem, który pokażę będzie "Spring breakfast" by Jolqa
dostepny na Scrap Bird


































































































credits: "Spring breakfast" by Jolqa
dostępny na Scrap Bird
"Mon Jardin Enchante" by
Maelia


Czy to koniec?
Nie to jeszcze nie koniec. Zostałam wciągnięta
przez Basię i Madzię
(ach wkopałyście mnie dziewczyny) ahaha
do zabawy mającej na celu napisanie 6 interesujących rzeczy o sobie...
Więc piszę...

1. Uwielbiam wiosnę i lato. Wtedy mogę cieszyć się ciepłym wiatrem i pięknym słońcem.

2. Najważniejsza dla mnie jest rodzina. Bez nich nie wyobrażam sobie życia.
Dla nich robię wszystko!

3. Kocham spacery po plaży. Mogę tak łazić i moczyć stopy cały dzień.

4. Moją pasją są scrapy. W nich mogę wyrazić swój nastrój.
Na równi ze scrapami jest psychologia.
Odkrywanie tajników ludzkiej osobowości i psychiki- to jest to!

5. Jestem wredna, uparta i złośliwa. Potrafie nadepnąć na odcisk,
ale równocześnie jestem ciepła, miła i wiecznie usmeichnięta :)

6. Bardzo lubię czytać książki. Zatracam się w nich.


Do zabawy wciągam:

1. Agatkę
2. Jolqę
3. Sylwię
4. Karolinę

Wybaczcie dziewczyny :d