Chyba czas zacząć pisać własnego bloga. Ten na Smykach jest tam chyba raczej "nielegalnie", bo przecież Smyki to portal dla blogów o dzieciach. Więc przenoszę się tutaj. A co!

To kilka słów o mnie. Mam na imię Kaśka, jestem od kilku lat szczęśliwą żoną, a od maja 2007 przeszczęśliwą mamą Gabrysi. Mieszkamy sobie razem w Warszawie. Może więcej jak na początek nie będę zdradzać :p
Scrapbookingiem zajmuję się od niedawna. Chyba jakoś od ponad roku. Nawet nie pamiętam kto mnie do tego wciągnął ani jak się o tym dowiedziałam. Ale mimo wszystko bardzo cieszę się, że trafiłam na to cudowne hobby, bo jest to teraz moja wielką pasją, 1/3 mojego życia, której poświęcam każdą wolna chwilę. Spokojnie mogę powiedzieć, że kocham to. mimo, że wiem, że popełniam mnóstwo błędów, wiem, że moje prace nie są tak piękne jak moich koleżanek, ale mimo wszystko chcę to robić. Chcę się uczyć i doskonalić swoje umiejętności. A dzięki dziewczynom uczę się. Dlatego proszę o jak najwięcej uwag ;)

Oto kilka moich starych, starych prac, jeszcze bez credits, ale mimo wszystko warto o nich pamiętać.